0,00 €
Ostoskori Päivitä

Ei tuotteita

Pikku-Papoose.fi

Tilaus

Tilataksesi tuotteita sinun ei tarvitse rekisteröityä verkkoputiikin asiakkaaksi. Rekisteröityminen kannattaa, sillä tällöin seuraavien tilauksien tekeminen nopeutuu ja voit seurata tilaushistoriaasi.

Tilauksen voit tehdä myös sähköpostitse. Tällöin muista kertoa tilattavista tuotteista kaikki mahdollinen tarvittava tieto (koko, väri, kappalemäärä jne), omat tietosi (nimi, osoite, sähköpostiosoite ja puhelinnumero). Sähköpostitilauksen ainut maksutapavaihtoehto postitettaessa on ennakkolasku. Jos aiot noutaa tilauksesi, kerro se jo tilatessasi, kiitos!


Maksutavat

-Verkkopankkimaksut sekä Collector laskut ja osamaksut ovat Verifone BlueCommercen alaisia palveluita, jotka toteuttaa Verifone Finland Oy yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Verifone Finland Oy ostaa maksusuorituksen ja tilittää sen kauppiaalle.

  • Verifone Finland Oy 
  • Vantaankoskentie 14
  • 01670 VANTAA 
  • Puh: 09 477 4330 | Fax: 09 436 2490 
  • Asiakaspalvelu: 0600 01 02 03 
  • Y-tunnus 0943819-9

-Ennakkolasku toimitetaan sähköpostitse. Huomaathan, että ennakkolasku saapuu sinulle vasta, kun tilaus on otettu käsittelyyn. Tilauksesi toimitetaan suorituksen saavuttua Pikku-Papoosen tilille (Nordea). Ennakkolasku tulisi maksaa 3 vuorokauden sisällä sen saapumisesta, tuotteet ovat tilaajalle varattuina 4 vuorokautta. Otathan yhteyttä, jos tarvitset pidemmän varausajan.

-Noutotilauksen voit maksaa tilauksen noudon yhteydessä pankki- tai luottokortilla. Korttimaksujen välittäjänä toimii iZettle.


Toimitustavat
Toimitustavaksi voit valita joko postituksen, R-kioskille toimitettavan Noutopistepaketin tai noudon Porin keskustasta (noutopaikka ilmoitetaan tilauksen saavuttua perille). Noudettaessa tilaukseen ei tule toimituskuluja. Postitse tai R-kioskille toimitettuhin, alle 150 € tilauksiin lisätään 5 € toimituskulut riippumatta lähetyksen koosta. 


Pikku-Papoose pidättää oikeuden lähettää tilauksen kirjeenä, vaikka toimitustavaksi olisi valittu Postin pakettiautomaatti tai Noutopistepaketti. Myös kooltaan suuret lähetykset, jotka eivät mahdu Postin pakettiautomaatin mittoihin, toimitetaan Postista noudettavana pakettina.


Ylläolevat toimituskulut koskevat ainoastaan Suomen sisällä toimitettavia lähetyksiä. Jos haluat tilata ulkomaille tai Ahvenanmaalle, voit tiedustella toimituskuluja ennakkoon.

Pyrimme toimittamaan tilaukset niin pian kuin mahdollista, viimeistään 2-3 arkipäivän kuluttua tilauksen saapumisesta tai ennakkolaskutilauksissa 2-3 arkipäivän kuluttua maksun saapumisesta. Mahdollisista viivytyksistä toimituksissa pyrimme informoimaan asiakasta.


Pyrimme poistamaan väliaikaisesti loppuneet tuotteet verkkokaupasta heti. Jos jokin tilaamasi tuote on loppu, ilmoitamme tästä välittömästi. Tilaukset pyritään toimittamaan täydellisinä, mutta lähetämme halutessasi tilauksen osissa, jolloin toimituskulut peritään erikseen jokaisesta lähetyksestä.


Pikku-Papoose pyrkii toimissaan ekologisuuteen, siksi saatat saada tilaamasi tuotteet kierrätyspahvilaatikossa tai usemamman vaatteen pakattuna yhteen muovipussiin. Kaikki käyttämämme pakkausmateriaalit ovat kuitenkin puhtaita, eivätkä vahingoita sinulle lähetettyjä tuotteita.


Palautusoikeus

Postimyynnissä sinulla on 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus tilaamillesi tuotteille, oikeus ei koske hygieniatuotteita eikä määrämittaan leikattuja tuotteita (esim. kankaita). Palautetun tuotteen tulee olla myyntikuntoinen ja käyttämätön. Jos haluat palauttaa tuotteita, ilmoita siitä sähköpostitse, tekstiviestillä tai verkkoputiikin yhteydenottolomakkeella (vasemman sivupalkin alaosassa). Vastaamme viestiisi mahdollisimman pian saadaksesi tarkemmat palautusohjeet ja -osoitteen. Jos palautuksesta ei ole ilmoitettu etukäteen, yrityksen ei tarvitse lain mukaan vastaanottaa palautusta (lakimuutos 23.6.2014). Liitä palautukseesi mukaan tilinumerosi sekä lähetyslista tai sen kopio. 

Asiakkaan tulee itse maksaa palautuksesta aiheituvat toimituskulut. Löytääksesi edullisimman toimitustavan palautuksen tekemiseen, voit pyytää neuvoja meiltä samalla, kun ilmoitat palautuksesta. 


Tilauksen toimituspostikuja (5 €) emme palauta asiakkaalle, vaikka palautus koskisi koko tilausta. Postista noutamatta jätetystä tilauksesta, joka palautuu Pikku-Papooseen veloitamme Postin hinnaston mukaisen lunastusmaksun.

Emme lunasta postiennakolla lähetettyjä asiakaspalautuksia. Jos olet tilannut tuotteita yli 150 euron arvosta, tai muusta syystä saanut tilauksesi postikuluitta ja päätätkin palauttaa osan tilaamistasi tuotteista, palautettavasta summasta vähennetään tilauksen toimituskulut (5 €). Tämä postikuluttomuuden väärinkäytön estämiseksi. Myös mahdollisissa alennustilauksissa tarkistamme aina alennuksen toteutumisen palauttamisen jälkeen (vrt. Kestovaippayhdistyksen alennus yli 60 € tilauksissa). Kun tuote on todettu palautuskelpoiseksi, palautamme rahasi sinulle 14 vuorokauden kuluessa palautuksen saapumisesta perille. 

Pikku-Papoosella on lain mukaan oikeus tehdä tuotteen hintaan arvonalenemavähennys, mikäli tuote palautuessaan ei ole uudelleenmyytävässä kunnossa. Muista siis sovittaa vaatteita aina puhtaalle iholle ja muutoinkin käsitellä tuotteita niin, että ne säilyvät myyntikuntoisina. Älä myöskään irrota tuotteen myyntilappuja ennen kuin olet varma, että haluat pitää tuotteen.

Jos haluat vaihtaa tuotteen toiseen, palauta vaihdettava tuote palautusohjeiden mukaisesti ja tee vaihtotuotteesta uusi tilaus verkkokaupassa. Jos vaihtotuotteella ei ole kiire, kannattaa maksutavaksi valita ennakkolasku. Tällöin mahdollinen vaihdosta aiheutuva lisämaksu tai hyvitys hoituvat yksinkertaisimmin. Lasku käsitellään palautuksen saavuttua perille, ja vaihtotuote postitetaan tämän jälkeen.

Jos tilauksessasi on vääriä tai viallisia tuotteita, ota yhteyttä sähköpostitse Heidi(a)Pikku-Papoose.fi tai verkkokaupan palautelomakkeella. Jos tilauksesi on vahingoittunut postin käsittelyssä, tee reklamaatio Postiin välittömästi.


Mahdolliset riitatilanteet

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).


Force majeure

Pikku-Papoose ei vastaa siitä, että tilauksen toimitus toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy meistä johtumattomista syistä kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriöistä tai muusta toimintaamme vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.


Arvonlisävero

Kaikissa verkkokaupan tuotteissa on tuoteryhmäkohtainen arvonlisävero.

Oikeus hinnanmuutoksiin ja virheisiin tuotetiedoissa pidätetään.